Sting lumina, inchid usa...

imi trag gluga pe cap:
- sti... eu am plecat!
departe... departe de tine,
departe de noi.

Pasesc agale pe strada,
azi vreau sa dau lumii culoare,
am un gand bun
si un zambet pentru fiecare.

Ploi sclipitoare pe ceru-ntunecat
se nasc in asfintit,
sub a lunii palpaita lumina
ce binecuvantare mi-e cu adevarat
caci am primit darul de a-ti zambi.

Implinite-mi sunt visurile,
frant si haituit mi-e amarul,
caci pace-mi sunt gandurile
si binecuvatat am fost sa-ti pot zambi.

16 comentarii:

  1. Iti sunt implinite visele? Sigur nu mai ai si altele?

    P.S.: Nu pleca asa de usor!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)... da imi sunt pentru ca am vointa... si cu siguranta voi mai avea si altele... cu fiecare zi se mai naste cate unu ...

    PS: daca nu plec asa de usor precum apar cu siguranta nu am sa mai revin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai, cum vrei sa ti se indeplineasca si celelalte daca tu te indepartezi de "sursa"?:]

    RăspundețiȘtergere
  4. si care ar fi sursa din punctul tau de vedere ????

    RăspundețiȘtergere
  5. Locul din care pleci, clar!
    Poate ca nu ti-ai dat seama, dar visurile ti s-au indeplinit nu numai din ambitie, cii si datorita "sursei'.

    RăspundețiȘtergere
  6. asta ai inteles tu ... mai reciteste odata ... :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Si nu te intorci?;;] Poate ca o sa te saturi de atata bucurie din jur...:]]

    RăspundețiȘtergere
  8. nu nu ma intorc ca poate inafara de tine mai e si altcineva ce are nevoie de un zambet... daca nu sti sa pastrezi un zambet il pierzi ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ok... Si totusi, daca cei carora le zambesti acum vor ajunge sa li se poata citi nostalgia pe chip, tu mergi inainte?:]]

    RăspundețiȘtergere
  10. ce treaba am eu cu nostalgia lor ??? eu le zambesc ca ei sa-mi zambeasca daca eui nu stiu sa pastreze un zambet pe care sa-l dea mai departe ... problema lor ... :) asa ca ... zambeste-mi dar cu toti dintii !!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Te-ai intors. Welcome back, cu un zambet nedisimulat.

    RăspundețiȘtergere
  12. frumoase versuri, te invit sa urmaresti si:http://lhutanu.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma limitez la un simplu cuvant: Marfa!! :D

    RăspundețiȘtergere