Te adun...


cu ură şi iubire;
te modelez, te schiţez, te reîntregesc,
ca apoi să te risipesc.

În privirea mea te-ai frânt,
eşti doar praf suflat de vânt.

Difuză pictură ţi-e chipul,
în ale mele palme îţi ţin chipul,
adormit,
pe care orbeşte ţi-l contemplu.

În lumina felinarului tu zâmbesti,
pe când eu, cu şoapte la ureche,
îţi stau de veghe,
pân` la răsărit.



26 de comentarii:

  1. Ai un blog ce emana multa personalitate, cred ca esti o persoana cu caracter asa cum sunt si scrierile tale, aici am vazut ce nu vezi chiar oriunde.
    Ai un fel aparte de a te exprima, sti sa iti pui in valoare sinceritatea, romantismul si misteriozitatea ta.

    "te modelez, te schiţez, te reîntregesc,
    ca apoi să te risipesc." cuvintele mele nu-si au rost impresionant aprecierile mele!

    RăspundețiȘtergere
  2. îmi place ce ţi-a mai ieşit de data asta.
    poate o să fur şi eu un vers, două. dar, dacă te-am anunţat, se mai numeşte furt? :))

    p.s.: încă zâmbesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Revin cu comentariul meu. Spuneam ca-mi place blogul tau, ca o sa te urmaresc in continuare si ca am gasit ce lipsea in ultima vreme din viata mea: un pic de poezie.

    RăspundețiȘtergere
  5. :))... eh da poezia asta nu prea tine de foame... parca retele tale is mai bune :P :)) ... poate tu imi gatesti si eu iti recit poezi...

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) Poate. Mai interesant ar fi invers. Acum esti fata in fata cu dilema lui Eminescu, de genul, ghete sau Goethe. Trebe sa gasim o analogie si cu mancarea... Hmmm... o sa ma gandesc

    RăspundețiȘtergere
  7. nu nu ... mai bine ar fi eu sa recit tu gatesti ca ainver s-ar putea sa ramanem doar cu recitatul si stomacul excitat de foame...

    RăspundețiȘtergere
  8. replica ta am sa o iau ca find : "da ai dreptate nu se merita sa riscam " :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu, replica mea, poti sa o iei mai degraba ca pe ceva de genul: o sa ai un creier obez si un stomac subnutrit :D

    RăspundețiȘtergere
  10. sincer prefer creier obez si stomac subnutrit decat stmac obez si creier subnutrit :P :D

    RăspundețiȘtergere
  11. deci eu ar trebui sa gatesc ca sa nu am stomac obez... ? mi-e frica...

    RăspundețiȘtergere
  12. :))))) Da, nu vreau sa bag frica in tine, dar o sa ajungi ca infometatii din africa. O sa ai un stomac "obez", dar tot o sa mori de foame
    http://indianapublicmedia.org/amomentofscience/the-bloated-look-of-the-starving/

    RăspundețiȘtergere
  13. deci .. eu sunt atletic... arat zic eu ok cel putin mie imi place.. asa ca ... mananc cereale cu lapte si scriu poezii :P :)) si imi inchipui ca mananc ce citesc la tine :P :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Offf, offf, parca am fi pe Mirc. Sau tu nu ai prins site-ul ala de socializare. Asl, pls

    RăspundețiȘtergere
  15. ba da l-am prins :P chiar eram smecher acolo aveam proriul meu canal eram operator ... nebunii chestii ... eheeee.. ce vremuri :))

    RăspundețiȘtergere
  16. hmm se pare ca nu mai eu nu am dat com nu?:-w
    :))
    cat de zgarcita sunt nu?:)
    ai scris foarte frumos, ma bucur ca iti place povestea mea, ai sa vezi ce urmeaza :P
    te mai tin in suspans putin :))

    RăspundețiȘtergere
  17. ma mai ti in suspans... poate ma plictisesc de atata suspans... :P

    RăspundețiȘtergere
  18. scurt, dar profund. cu adevarat superb.

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc ca mi-ai atras atentia :"> Scuze
    Scrii superb!Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumos scris ,nu mai stiu ce sa adaug.

    RăspundețiȘtergere