Azi am să citesc doruri...

Îmi târăsc bocancii prăfuiţi,
zgomotos,
pe hol,
pe dale de beton,
la apelul din zori să nu mă treziţi,
azi nu vreau să fiu al trăirilor protagonist.

A fi, nu mă pot defini
şi nici măcar nu pot defini ceva a fi,
pentru că trăirea de ieri e o iluzie fără caracter.

Existenta mea e simpla,
cateodată marcată de absentă,
iar gandurile croşetate-mi sunt absurde.

Îmi amintesc de tine ca şi cum ai fi aici,
în mintea mea chipul tău e ilustrat în real,
dar nu ştiu ce mi-ai fost: o simpla damă ce mi-a călcat pragul
sau o neinspirata iluzie lipsită de caracter?
Totul pare a fi împotriva vointei mele,
eu te caut,
vreau a te găsi, dar nu te găsesc niciunde.
Unde mi-eşti tu zâmbet?
Azi am să citesc doruri
şi-am sa pictez cu măiestrie pe chipuri o mie de zămbete!

25 de comentarii:

  1. Sunt cam trista, asa ca astept sa pictezi si pe chipul meu un zambet. Imi plac versurile, dar as vrea sa stiu ce poveste se ascunde in spatele lor

    RăspundețiȘtergere
  2. Povestea am sa ti-o spun dar asa pe scurt in privat... :) am sa-ti piztez zambetul pe chip la loc doar daca imi gatesti :P !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oki-doki, that's a promise. O sa fiu plecata pana luni, dar luni imi spui povestea (in privat). Pana atunci sper sa-mi revina zambetul de la sine, fara ajutorul penelului

    RăspundețiȘtergere
  4. :) no tu... eu tot aici sunt :)) ... si zambeste... pentru ca maine e miercuri iar dupa miercuri vine joi ... iar joi e una din zilele mele preferate pe care sptamana le are... :D

    RăspundețiȘtergere
  5. mie-mi place foarte mult prima strofa.
    cu restul nu prea m-am inteles. nu prea sunt invatata cu poeziile :-??. da' suna bine

    RăspundețiȘtergere
  6. Trăirea lăuntrică e singurul unicul mijloc prin care ideile sunt transmise...fain sa pictezi zambete:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite unul de la mine gratis :) si real

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumoase rime faci tu :)
    te pricepi :P bravo :D

    RăspundețiȘtergere
  9. "o simpla damă ce mi-a calacat pragul" Hey un` te grabesti ?:P nu cumva era "calcat"?:P:P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  10. frumos:)imi place mai ales prima strofa

    RăspundețiȘtergere
  11. de unde citesti tu dorurile astea?

    RăspundețiȘtergere
  12. din toate cele triste Ana... de acolo .... :)

    RăspundețiȘtergere
  13. n-o sa fie numai doruri triste...

    RăspundețiȘtergere
  14. nu sunt doruri triste ... zic eu :P ci doar din tristeturi citesc doruri...
    nimeni nu isi doreste sa fie posesorul unui dor trist... :P
    citind sau ascultand o tristete poti afla ce iti doresti... :)
    eu de exemplu vad oameni care nu zambesc sunt tristi deci eu nu vreau sa fiu asa .. deci zambesc sa-mi zambesti :P

    RăspundețiȘtergere
  15. nu toti oamenii care nu zambesc sunt tristi, adica nu vad tristetea asa. pana la urma, fiecare suntem asa cum ne dicteaza starea interioara.

    RăspundețiȘtergere
  16. inseamna ca oamenii pe care tu ii intalnesti sunt altfel fata de cei pe care eu ii intalnesc zilnic si cu care vorbesc... oamenii sunt tristi ...!!! chiar si eu scriind toate cele gasite aici pot spune ca sunt un trist :P ... :)

    RăspundețiȘtergere
  17. oamenii sunt diferiti peste tot. o viata intreaga nu-ti ajunge sa ii cunosti ...

    RăspundețiȘtergere
  18. poate ca nici nu vrei sa-i cunosti ...:)

    RăspundețiȘtergere
  19. sa tot vrei, de multe ori nu se sincronizeaza dorintele.

    RăspundețiȘtergere
  20. sa tot vrei ... da ... toti vor doar a primi ... dar niciodata nimeni nu se gandeste in schimb ce are de oferit... cat despre sincroane... pot spune ca is desincronizate :P

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi amintesc de tine..... Imi place.

    RăspundețiȘtergere
  22. Traim in amintiri ,dar ar trebui sa invatam sa ajungem in real ori de cate ori va fi nevoie ,altfel vom fi intotdeauna raniti de amintirea celuilalt care pare vie ,de parca inca este aici.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Pacatoasa... deunde iti amintesti de mine :P ?
    @ღAzucenaღ ... slava Domnului ... ca inca nu am ajuns sa traiesc in amintiri, eu doar imi mai aduc aminte de cate cineva doar pentru a nu-l uita...

    Api` doar amintirile raman ... in rest ... mai nimic .. :P

    RăspundețiȘtergere