Un zambet pe un peron de gara.

Drumul e lung, pasul marunt, trupul mi-e frant, eu merg cu un gand, la tine trebuie sa ajung, un zambet sa aduc! Vreau sa-ti tapetez sufletul cu zambete, s-alug tristetea si sa picur ale trandafirilor petale albe cu sangele dragostei, asta e tot ce vreau. Trenuri multe au tot venit si tot atatea au plecat, trenuri vesele si triste in halte si orase m-au lasat, de pe trupuri broboane de roua am adunat, iar buzele uscate, despicate in doua am sarutat. Intre doua lumi paralele aflat am rupt visele in real si banal, am ridicat privirea spre inaltul cerului de nenumarate ori si-am deschis bratele sa-mi vi, pentru a trai doar un minut de glorie si a putea zambi. Pe peronul garii am descoperit ca iluzia mi-e defapt dorinta ce ma face sa lupt pentru un simplu zambet. Am nimicit tipatul de dor, ascultand rotile trenului ce scartaie pe sine. Si uite cum zeci de fiori acum tresar, fiori ai regasirii si uite cum rup din mine un zambet sa-l astern pe chipul tau. Iar tu nu intelegi nimic si pe peronul garii ma intrebi:
- De ce?
- Pentru ca... de asta avem nevoie sa zambim.
- Oamenii de ce zambesc?
- Daca nu au motiv, zambesc doar sa para fericiti.
- Si ei nu sunt fericiti?
- Nu... pentru ca au zambetul doar pe buze dar nu si in priviri.
- Atunci inseamna ca sunt tristi... dar de ce sunt tristi?
- Ca nu pot zambi.
- Sti... ma bucur ca tu zambesti!
- Pentru cine trebuie si are nevoie mereu am zambit, zambesc si voi zambi.
- Dar tie cine iti zambeste?
- Tu imi zambesti.
- Auzi... eu vreau mereu sa zambesti, dar cu toti dintii sa zambesti.
- Cu toti... chiar si cu molarul ala lipsa am sa zambesc.
- Promiti?
- Promit.

14 comentarii:

  1. Eu n-am sa uit... dar nici tu sa nu uiti sa zambesti... da` cu toti dintii ;) !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. zippo, pentru mine blogul asta e atit de misterios. imi zici ceva despre tine? :)

    Eu zîmbesc.Dragut textul şi liric. Hai să zîmbim! :) :) :) :) :) :) :)

    Maricica

    RăspundețiȘtergere
  3. iti spun... daca imi spui ce vrei sa sti despre mine sau ce te-ar interesa despre mine... imi poti face o lista cu intrebari si iti raspund la fiecare intrebare... promit :P

    RăspundețiȘtergere
  4. pot spune acum cu noua infatisare...casa dulce casa

    RăspundețiȘtergere
  5. :) aici la mine e cald si bine... aici la mine leviteaza iubirea... cel putin asa imi place sa cred... aici la mine nimic nu e greu .... aici nu exista eu sau tu ... ci doar noi ... :)) iar o sa ne interpreteze lumea gresit :P

    RăspundețiȘtergere
  6. oooo da...trebuia sa mai spui ca aici la mine e patul cald:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Aici la mine patul e gol si il pastrez cald in asteptarea ta :P... e bine asa? :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Ati fi interesat de un schimb de link cu site-ul nostru? Astept un raspuns pe adresa de email lasata in semnatura. Va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  9. dar la mine in camera e mult mai cald,deci si eu te astept cu patul gol sa vii si sa-mi citesti povesti:))

    RăspundețiȘtergere
  10. da da ... tu faci cald ca sa ma dezbrac ... las ca stiu eu .. vrei sa profiti de inocenta mea...

    RăspundețiȘtergere