Femeia

femeile sunt interesante
până în 20 şi peste 30
cam 5 înainte şi 5 după
ce puşti nu-şi doreşte, când nici nu ştie cu ce seamănă obiectu-ăla
o muiere de 30 de ani?

ce chelios la 35-40 nu vrea o fâşneaţă?
când ai grasă, vrei slabă, căci femeile sunt interesante
puţin sub siluetă şi puţin peste -
când ai avut o lascivă, parc-ai vrea, nu ştiu cum,
o ruşinoasă, s-o faci cu lumina stinsă…”

doru şi dinu(Dumnezeu să-l ierte)
la dinu, într-o noapte de chef generaţionist
în bucătărie, cu păhărelele de cuba libre: dom-le,
ce-i mai mişto pe lume decât să te fuţi?
Ce drog e mai tare, ce poem te zgâlţâie mai rău?

“femeile sunt de fapt la fel ca noi
sunt şi ele curioase ca şi noi
ştii, vezi pe una pe stradă sau în tramvai
şi te gândeşti: dom-le, cum ar fi?
aşa se gândesc şi ele.
Şi cum găseşti bărbaţi sfioşi ca nişte fetiţe,
aşa sunt şi fete care-ţi trag fermoarul
imediat cum ţi-au intrat pe uşă.

radu, la rahova, într-o seară rece
la o bere la halbă, şi mai rece:
“24? tu vorbeşti serios? Păi eu la 24
Mă săturasem de gagici, avusesem căcălău…”
Şi-apoi, jucându-se cu bricheta: “uite care-i treaba,
o muiere nu stă cu tine
dacă nu simte c-o stăpâneşti,
poţi să fii cel mai mare mahăr sau geniu,
facu-le şi dregu-le…”

“femeile nu sunt oameni
nu te poţi înţelege cu ele
asta afli mai ales după-nsurătoare
să vezi porumbiţa ce vânt îşi ia
ce strigă la tine
ce program face cu tine…
e drept că atunci
nu mai e acelaşi lucru
după cinci ani, când îi pui mâna pe fund
parcă pui pe al tău.”

dom`nichi, la berlin(eu şi traian
ascultându-l cu votcile-n faţă):
“asta e ca şi cu femeile: când vezi una pe stradă
cu dunga ciorapului puţin într-o parte
îţi dai seama că tipa e adorabilă.
corectitudinea perfectă inhibă, şi la femei
şi la operele de artă.”
şi noi: “excelent,
excelent, dom`profesor!”

“femeile splendide şi femeile urâte
sunt ok.
fereşte-te-n schimb
de fata obişnuită, care, în blugi şi tricou,
stă, nici urâtă şi nici frumoasă,
în staţia de tramvai.
ea-i ca şi tine şi te aşteaptă.”

12 comentarii:

  1. Cât de tare. când am văzut cât de lungă este postarea, am crezut că nu o să o duc până la capăt. da' am terminat-o prea repede

    apropo'....încă zâmbesc cu toţi dinţii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. parerea mea e ca nu conteaza cat de lunga sau scurta e ci calitatea... :)

    si zambeste mai departe ... te-am vazut pe chat :)) deci tu esti misterioasa addicted... :P

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ai văzut pe chat? nu cred :-s
    misterioasă? :))
    neah :-j

    RăspundețiȘtergere
  4. partea cea mai tare...finalul...unde vezi asa simplitate...acolo iti raman ochii

    RăspundețiȘtergere
  5. auzi mai zippo, daca esti ca o flacara de bricheta jur ca aprind bricheta pana imi ranesc degetele ... hihi. te-am inoportunat?
    ashea, ca de la necunoscut la necunoscut.

    RăspundețiȘtergere
  6. pai eu zic sa te gandesti de 2 ori inainte de infaptuirea celor spuse de tine :P e posibil sa mai ai nevoie de degetele :P....

    RăspundețiȘtergere
  7. acu riscuri isi asuma toata lumea...se vindeca ele, era oarecum interesant sa fi facut aceeasi chestie.
    P.S-reincarcabil esti?:D

    RăspundețiȘtergere
  8. is si reincarcabil depinde acum cu ce ma incarci .... :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei,Buna Zippo.
    Nu prea cred ca m-ai inteles,s-au nu cred ca ai inteles nimic din ce vroiam eu sa scriu acolo [O parte din erorile Universului] Nu am am spus niciodata ca sexul feminin are o oarecare repulsie fata de cel masculin,acolo era vorba de mine.Ce spun,si simt eu,si doar atat.Restul fac si spun ce vor,nu tine de mine asta. Ps: Mi-ar placea sa vorbim mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  10. Hei tu @Daca-nu-simti-nu-doare care spunea... :P
    poate ca da am inteles gresit sau poate ca tu nu m-ai inteles :P orice eroare e posibila...
    PS: daca ti-ar placea cine te oreste s-o faci ? am Ym pus am si chat pe care sunt prezent ... oricand si oricine poate intra in contact cu mine :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua. V-ar interesa un schimb de link cu magazinul nostru online? V-am fi recunoscatori si va multumim anticipat. Ne puteti gasi pe adresa de email admin[at]copiatexamen.ro unde [at] este @.

    O zi buna in continuare.

    RăspundețiȘtergere