Axioma iubirii

În mine ai născut
cel mai de pret fior,
în el cu totul am crezut
revarsând al sentimentelor izvor.

O picatură de rouă
scursă-i pe trupul cel gol,
amintire ramasă nouă
ca umbra in adio lasată pe hol.

Al tău strigăt disperat
lui cupidon ofrandă-i aduce
cântul inimii de dor neincetat
al unui suflet novice.

In mine ce tu odată ai născut,
e al tău ego, un cânt jelit
ce pieirea de-un veac a cunoscut
doar pentru a-ţi ura iar: bune venit!

20 de comentarii:

  1. Desi nu imi place matematica...axioma asta e superba!:X

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place cum scrii...e dragut aici la tine:)
    o sa mai revin ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Amelie- daca ceva nu ne place avem posibilitatea si puterea ca acel neplacut sa-l facem placut... :P

    @Anushka- nu stiu ce ai citit pe aici si cat ai citit pe aici dar... ce scriu nu scriu doar de amorul artei, doar pentru a compune 3 versuri ... ce vezi aici sunt niste ganduri rezultate in urma trairilor mele si transpuse cum pot eu mai bine in metafora si rima... si pentru ca eu nu sunt un tip deloc modest si o recunosc am sa mai spun: normal ca iti place cum scriu si ca aici la mine e dragut ... pentru ca aici sunt EU si EU sunt doar unu ...! :P

    eu va astept sa reveniti cu cea mai mare placere...

    RăspundețiȘtergere
  4. "si pentru ca eu nu sunt un tip deloc modest si o recunosc am sa mai spun: normal ca iti place cum scriu si ca aici la mine e dragut ... pentru ca aici sunt EU si EU sunt doar unu ..."
    mi-a placut asta :))

    imi place mult ultima strofa.
    blog-ul tau este inetresant.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Addicted to kryptonite - pai na un tip care nu e modest ce putea sa spuna? poate sunt judecat din cauza asta ca nu sunt modest... dar de ce sa ma prefac ca sunt daca nu sunt .. cel putin sunt sincer... :P

    iti multumesc pt vizita kriptonite si zambeste-mi :) !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. zippo, îţi zâmebesc, da' am dinţii de jos strâmbi :D
    mie-mi place că nu eşti modest, mi se pare mai ok decât să ne fluturi prin faţă o modestie prefăcută.

    şi legat de chestia cu zâmbitul. eu zâmbesc în fiecare zi, este o bună terapie. eu zâmbesc şi fără motiv, dar, de cele mai multe ori, zâmbetul îl folosesc pe post de scut. şi-mi place să-i fac şi pe cei din jurul meu să râdă. d-asta mă comport natural....adică mă prostesc :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @krytonite - daca stau bine sa imi amintesc asta spune si in zodiacul meu :P
    tu zambeste ca eu dinti vad zilnic si u cred ca am sa vad la tine ceva ce ma va uimi :), e bine ca zambesti eu nu prea am mai zambit in ultima vreme si nici nu prea am mai dormit ... o fi din cauza tigarilor ca m-am lasat ?

    RăspundețiȘtergere
  8. si imi place ca eu dau ideea poeziei si a titlului:))

    RăspundețiȘtergere
  9. doar ti-am zis ca esti muza :)) ;) ce m-as face eu fara tine?

    RăspundețiȘtergere
  10. pai ce te-ai facut si pana acum:))

    RăspundețiȘtergere
  11. iti multumesc pentru comentariu...
    sincer mi-a luat mult timp sa ma hotaresc daca merita cu adevarat ca public acea postare, dar uite ca cuvintele tale chiar m-au convins ca a meritat sa o fac...
    iti multumesc inca o data pentru acele randuri,care de fapt pentru mine semnifica enorm de mult...
    p.s. Aici esti chiar Tu si Tu esti doar unul...

    RăspundețiȘtergere
  12. @ mada - Zambeste da cu toti dintii :D sa nu uiti niciodata asta!!!

    @Anushka - Asa imi place sa cred ca aici sunt eu dar tu nu sti daca aici sunt chiar eu :) sau poate ai o intuitie buna care nu te inseala si te face sa spui ca aici sunt chiar eu :P

    As mai vrea sa spun ceva: Aici sunt eu... pentru voi ca voi sa fiti pentru mine....!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. ai remarcat despre o dorinta pe care vreai sa o traiesti...deci iti doresc cat mai repede sa se implineasca ca sa imi spui si mie despre ce era vorba:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Adevăr fundamental admis fără demonstrație...

    RăspundețiȘtergere
  15. "Adevăr fundamental admis fără demonstrație..."

    asta ar fi definitia titlului... insa nu stiu continutul cat de bine defineste titlu ...:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Teorema se demonstreaza... axioma este un adevar fundamental admis fara demonstratie...
    Iubim. Dar nu este suficient niciodata pentru om.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-e îmi era interesant cum va fi reproducerea iubirii în termeni matematici. Axioma ţi-a reuşit! Mi-a plăcut în special strofa a treia.
    Mai revin.

    mf

    RăspundețiȘtergere
  18. @Maricika... te mai astept in casuta mea virtuala :P...
    ce inseamna "mf" ?

    RăspundețiȘtergere
  19. mf-maria fărîmă, numele meu complet. obişnuiec să mă semnze astfel. dar depinde, întotdeauna noi oamneii suntem în curs de individualizare.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  20. what a great pic. just perfect!

    www.kamjey.com

    RăspundețiȘtergere