Glasul sufletului

Dupa al sufletului glas
spre`acel dulce grai
purtat de pas ma las
si privind in urma ma-ngandurai.

Zarind acel apus de soare
aici ramas singur stingher
pe al meu drum caut o stare
privind acel senin cer.

Croindu-mi singur drumul
printre straini cu toate cele
caci prieten bun ramane gandul
si-avere amintirile.

Acum cu sufletu-npacat
alaturat gandurilor mele
mai departe am plecat
prin lume in cautarea unei stele.

Ochii iti sunt blanzi si calzi
vad in ei sclipirea chemarii mele
tu zbuciumi linistea zilei de azi
tu oare ai raspuns intrebarilor mele ???

Intr-acest moment nebunesc
pentru o clipa imi tin suflarea
incercand raspunsuri tot nu gasesc
poate e mai bine sa uit intrebarea.

Poate sunt mult prea obosit
ca sa mai simt acea magie
si totusi cuprins de ea ma las vrajit
sfarsind acea trista calatorie.

Hai inchide ochii, ia-ma de mana
tu chip de inger intristat
deschideti sufletul sa-ti vindec rana
spune-mi oful ce te-a inlacrimat.

Hai lasa-ma sa-ti redau zambetul
cel de zi cu zi pe buze purtat
lasa-ma sa platesc eu pretul
durerii tale ce te-a patat.

Hai sa ratacim pe alei pustii
sa visam la cum ar fi
daca ar fi sa fim iar copii.

5 comentarii:

  1. sa fim copii si sa iubim?? oamenii mereu iubesc, e ceva firesc..ceva..ce la da adevarata valoare, as spune ca atunci cand eram copii eram mai protejati de anumite realitati care acum luandu`le dupa cum le gandim noi..ne cam ranesc.

    frumoasa poezia.

    RăspundețiȘtergere
  2. hey..ma consider copil..sunt un copil uneori mai copil de cat ceilalti, dar probabil nu prea ma bucur cum ar trebui de viata, pur si simplu ma ingrop singura in interiorul meu uitand sa vad partea buna a lucrurilor si astfel ajung sa imbatranesc fara sa imi dau seama ca viata a trecut pe langa mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. da asa e..si eu aveam tendinta la un momendat sa traiesc depinzand de cei cu care vorbeam pe messanger...si asa pe blog, citind..am incetat sa mai fac asta cand mi`am dat seama ca totusi asta nu e realitatea pe care vreau sa o vad .

    RăspundețiȘtergere
  4. da...si eu am cunoscut foarte multe persoane pe mess..dintre care multi imi sunt prieteni foarte buni.

    RăspundețiȘtergere
  5. daca vrei sa vorbim mai multe..asa..uite`mi id`ul.." tragedy293"..

    RăspundețiȘtergere