Cronica

Pe foi prafuite,
de timp ingalenite,
inca din timpuri stravechi,
stau scrise povesti....

Prin cuvinte-mi stau ilustrate,
acele ganduri, odinioara,
ce tie iti sunt destainuite,
profund ca prima oara.

In putoarea zilelor de azi,
mii de ganduri te omoara,
cand te ridici, obligat tre` sa cazi!
si totu-i ca prima oara.

Intr-acest mediu infec,
cineva parca imi spune:
copile te descurci perfec!
iar pe nume, nu-i pot spune.

Inselat de gand, intrebat sunt:
- Incotro te-ndrepti batrane?
nici tu, nici eu, parca nimeni nu poate raspunde...
dar un glas timid aud ca-mi spune:
- Pasu-i langa pas pus, spre oriunde.


O nebunie de furie,
cuprinsa-i in tacere,
ce uimitor se dezlantuie,
intr-o uimitoare profunda tacere.
Gandaul ma duce departe?
Sau eu duc gandul departe?
Asta-i intrebarea...!!!

Va urma....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu