Mimoza ori muza ?




Pasind printre mimoze,
ce se cred a fi mari muze,
stau acum manjite,
de inchipuita matura feminitate.

Departe de realitate,
dau dovada de imaturitate,
decorul parca nu te mai cuprinde,
iar cuvintele-mi sunt mute si surde.

Incotro vrei tu sa mergi?
Incotro te indrepti?
La brat, intr-acolo vreau sa te-nsotesc!

Apele-ti sunt tulbure, te-am citit,
tu mi-ai vorbit, mi-ai zambit,
insa te-ai amagit si-amar imi zambesti,
caci in cele din urma, ai uitat cine esti.

Condamnat sa fiu, judecat... de tine,
chiar si de cel... de langa tine,
raman, ramai cu bine, ilustrata amintire,
cu al tau fals pe chip, falsa privire.

Cu bagare de seama, candva te-am ales,
nu esti, ce mi-ai dat de inteles...
si intr-un final, eu urma de pas,
impregnat in praf las.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu